< Cofnij

#ZORGANIZOWANI na podium

Zdjęcie

Z satysfakcją informujemy, że kampania promocyjna Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu pod hasłem #ZORGANIZOWANI znalazła uznanie w oczach kapituły konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni Genius Universitatis 2017.

W ramach  konkursu organizowanego przez magazyn Perspektywy wraz z portalem branżowym Marketing przy Kawie, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu  zdobył II miejsce w kategorii Kampania w Mediach Społecznościowych.

Nowatorstwo pomysłu, estetyka i wartość artystyczna oraz przyjazny przekaz i umiejętny dobór narzędzi do jego prezentacji oceniało jury w składzie: Katarzyna Dragović - założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, Paweł Tkaczyk - właściciel agencji brandingowej MIDEA, Leszek Stafiej - doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów, Jacek Szlak - redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie, Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, oraz dr Bianka Siwińska - dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

Finał konkursu odbył się 10 marca 2017 r. podczas XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2017 w Pałacu Kultury i Nauki.

Dyplom